Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
23.04.2024
wtorek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Akademia Gastrony
Kraków: bezpłatne szkolenia dla restauratorów i hotelarzy


Instytut Turystyki w Krakowie organizuje bezpłatne szkolenia pod nazwą "Techniki kulinarne w tym sztuka cateringu i obsługa klienta"; "Profesjonalna obsługa klienta" oraz "Organizacja, marketing i zarządzanie gospodarką turystyczną i obiektami hotelarskimi" organizowane w ramach Projekt współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -" Chlebem i solą" -  podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących związanych z branżą turystyczną.

Cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w punktach gastronomicznych i hotelarskich obsługujących turystów

Adresaci szkolenia:
Szkolenie jest skierowane do wszystkich osób zatrudnionych w sektorze gastronomicznym i hotelarskim.

Opis metodyki szkolenia:
Zajęcia teoretyczno-praktyczne

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z:

  • zasadami profesjonalnego przygotowania i podawania posiłków, - sposobami urozmaicenia menu Twojej restauracji,
  • metodami i stylami dekorowania potraw,
  • nowymi przepisami na oryginalne zakąski i dania główne,
  • skutecznymi narzędzia marketingu usług gastronomicznych,
  • najnowszymi trendami w organizacji przyjęć,
  • regułami prawa żywieniowego,
  • metodami budowania estetyki stołu,
  • rodzajami imprez i rodzaje ich obsługi.
  • podstawowymi zasadami związanymi z obsługą klienta i umiejętnościami dotarcia do jego potrzeb,
  • prowadzeniem profesjonalnej i skutecznej metody z klientami i partnerami, również w praktycznych symulacjach,
  • przezwyciężania barier w komunikacji oraz odczytywać niewerbalne sygnały w trakcie rozmowy,
  • metodami rozpoznawania typów klienta i dopasowania do niego odpowiedniego rodzaju postępowania.
Program szkolenia:
Dzień 1 - komunikacja z klientem, techniki zachowań asertywnych, język reaktywny i pro reaktywny, podwyższanie efektywności komunikacji, bariery w skutecznej komunikacji, elementy komunikacji niewerbalnej
Dzień 2 - profesjonalna obsługa klienta- typologia klienta, radzenie sobie z klientem, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem
Dzień 3 - struktura organizacyjna- wprowadzenie
Dzień 4 - metody i sposoby serwowania- omówienie i zajęcia praktyczne
Dzień 5 - przyprawy: ostre i słodkie - omówienie
Dzień 6 - carving - warzywne i owocowe dekoracje
Dzień 7 - kuchnia XXI wieku
Dzień 8 - skuteczna komunikacja w procesie negocjacji
Dzień 9 - konserwowane owoce, warzywa, mięso, dziczyzna, drób i ryby - omówienie
Dzień 10 - marketing - definicje, zachowanie konsumentów, planowanie i strategie marketingowe, segmentacja rynku, elementy rynku
Dzień 11 - carving- zajęcia praktyczne
Dzień 12 - reguła prawa żywności
Dzień 13 - mąki i dodatki kuchenne
Dzień 14 - metody budowania estetyki stołu
Dzień 15 - struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego- zakresy czynności poszczególnych stanowisk
Dzień 16 - tworzenie kompozycji z serwetek
Dzień 17 - negocjacje jako proces rozwiązywania problemów
Dzień 18 - makarony, ciasta, pieczywo
Dzień 19 - oleje, tłuszcze i produkty mleczne
Dzień 20 - ziarna zbóż, rośliny strączkowe i orzechy
Dzień 21 - kontrole Instytutu Zakładu Gastronomicznego
Dzień 22 - metodologia uzyskiwania informacji, metody skutecznej prezentacji

Forma przyjmowania zgłoszeń
Zgłoszenia można odebrać oraz uzupełnić osobiście w Instytucie Turystyki w Krakowie. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat "Techniki kulinarne, w tym sztuka cateringu oraz obsługa klienta".

Miejsce szkolenia: Instytut Turystyki w Krakowie
ul. Karmelicka 55/3, Kraków
Liczba godzin: 120h

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000